Veelgestelde vragen

Bestellen

Bestellen kan op verschillende manieren dit kan via onze webshop, mail of via Whatsapp. Zodra wij de volledige betaling hebben ontvangen wordt de order verwerkt.

Bezorgen / afhalen

Bij alle artikelen worden levertijden vermeld op onze website. Mocht er een levertijd niet gehaald worden om derde redenen houden wij u hiervan op de hoogte. De levertijden worden continu bijgewerkt zo streven wij naar een optimale levering. Als de bestelling verstuurd is ontvang je de track-and-tracecode op het e-mailadres dat u heeft gebruikt bij het maken van de bestelling. Wij versturen alle producten in één keer. Houd dus rekening met de langste levertijd van de producten die je hebt gekozen. Door een bestelling te plaatsen gaat u akkoord met onze Algemene Voorwaarden. Wanneer u op de Waddeneilanden woont, dan wordt je bestelling binnen de geschatte levertijd aan de vervoerder aangeboden die je bestelling overbrengt naar het desbetreffende eiland. Hier kan een vertraging van 2/3 werkdagen op zitten.

Kleine pakketten worden verzonden met PostNL, GLS, of DHL, indien u niet thuis bent in tijden van levering kunt u het pakket de dag erna afhalen. De bezorger laat in dit geval een notitiekaart met afhaallocatie achter. Vooraf krijgt u verstrekkende informatie verstrekt over de levertijd. Onze vervoerder levert de bestelling tot de (eerste) drempel/voordeur. Wanneer uw adres een flat betreft wordt uw bestelling beneden bij de portiek afgeleverd.

De bezorgkosten zijn afhankelijk van de grote van de order. Kleine pakketten worden verzonden met PostNL, GLS, verzendkosten zijn voor kleine pakketten €6,25, voor grotere pakketten zijn de kosten €20,00. Tegels zijn ten alle tijden af te halen (gratis) indien deze verzonden worden kost dit €49,95 per pallet, indien er een europallet onder uw zending zit wordt hier €21,50 voor gerekend als extra kosten, indien u deze retourneert krijgt u €21,50 teruggestort.

Grote en zware artikelen worden veelal verzonden met een transportbedrijf. Er wordt alleen op werkdagen en tijdens kantooruren bezorgd. Indien u een afleverdatum heeft gekozen, kunt u op de dag van levering voor een tijdsindicatie telefonisch contact opnemen met onze vervoerder of onze klantenservice. Indien u niet aanwezig bent tijdens de levering zijn wij genoodzaakt de bestelling terug mee te nemen, deze kunt u in ons filiaal ophalen, wij kunnen deze met bijkomende kosten nogmaals aan u uitleveren.

U kunt op de volgende tijden gratis uw bestelling afhalen: Maandag/Vrijdag 09:00-17:30, Zaterdag 09:00-16:00.

Indien uw pakket niet of niet compleet is bezorgd maak dan binnen 48 uur een melding bij onze klantenservice, met indien de nodige foto’s. Hierna nemen wij contact met u op. Bij schade aan tegels zien wij graag binnen 24 uur naar levering een foto, de tegels mogen niet verplaats zijn, de tegels zitten in de originele verpakking, meer voorwaardes betreft tegels staan in de algemene voorwaarden.

Garantie / klachten

Voor alle artikelen geldt de wettelijke garantietermijn. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige artikelen geld een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie. De garantietermijn gaat in op de eerste dag van levering. Voor het doen gelden van een aanspraak op garantie moet de rekening/factuur, waaruit de aankoopdatum moet blijken ten aller tijden overlegd worden.

De normale slijtage van materialen of onderdelen die aan normale slijtage onderhevig zijn. De aangekochte materialen dienen voor montage gecontroleerd te worden op compleetheid en eventuele schade. Nadien het product is geïnstalleerd/gemonteerd zijn wij niet meer aansprakelijk voor enigerlei schade/gebreken. De garantie omvat de volgende punten: Indien de klachten gegrond zijn, behoudt Jouwtegel.nl het recht de keuze te maken tussen het herstellen van de schade, het vervangen van het product of het vergoeden van de eventuele minderwaarde. Voor gevolgschade, voorvloeiend uit een defect en/of mankement, foutieve installatie en/of plaatsing/gebruik is Jouwtegel.nl nimmer aansprakelijk.

Indien u een klacht heeft betreft een artikel, service of dienst van kunt u deze richten aan onze klantenservice per mail. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.

Bestellen kan op verschillende mogelijkheden, dit kan via onze webshop maar ook via whatsapp, mail of telefonisch, voor verzending ontvangt u onze factuur bij voldoen factuur ontvang u de track-and-tracecode.

U heeft een bedenktermijn van 30 dagen. Indien u ontevreden bent over uw aankoop dan kunt u, binnen de bedenktermijn van 30 dagen, aangeven dat u wilt afzien van uw aankoop. Wij nemen alleen artikelen retour in de officiële verpakking, deze verpakking mag niet kapot of beschadigd zijn, ook mag er niks op geschreven zijn. Indien dit is zijn wij helaas genoodzaakt om de retour niet terug te nemen. LET OP! Tegels en maatwerk is uitgesloten van deze retour regeling. Onze tegelproducten worden in verschillende kleurbatches geproduceerd. Hierdoor kan een retour mogelijk kleurverschil opleveren en kunnen wij deze niet retour nemen. Maatwerk kunnen niet retour genomen worden, het materiaal is op maat gemaakt waardoor wij hier geen retour van kunnen aanmaken. 

Helaas kunnen wij geen artikelen ruilen. U kunt wel uw artikel terugsturen en een nieuwe bestelling plaatsen.

Het kan voorkomen dat uw artikel geannuleerd wordt om derde redenen, mocht dit gebeuren ontvang u van ons uw aankoopbedrag terug.